Vocce on Vorssalainen brändi, Jonka perusajatus on kannustaa ihmisiä olemaan rohkeasti OMA ITSENSÄ. Sen tärkeys lapsille sekä aikuisille, ymmärtää että erilaisuus on rikkaus. Toinen perusajatus on että tuotteissa on ASENNETTA ja se näkyy. Voccelle ASENNE on periksi antamattomuutta ja täysillä heittäytymistä kaikkeen mitä elämässä tekee sillä me eletään vain kerran eikä tänne tulla vetämään mitään encorea!

Mahdollisuus OLLA OMA ITSENSÄ, tämän haluaisin mahdollistaa kaikille

Voccen 3:n “neliön” logo perustuu Vorssan upeisiin vanhoihin tehdas alueisiin, eritoten niiden kattojen muotoihin.

Destination statement

TAJUA NYKYISYYS MUTTA VALMISTAUDU TULEVAISUUTEEN” – on mottomme.

Meille on tärkeää että ihmiset saavat itse päättää kulutuksensa, vain niin ihmisten kulutus tavat muuttuvat jos kantaa itse vastuun teoistaan. Mutta valikoimamme menee koko ajan päämääräisesti enemmän vastuullisempaan suuntaan. Esimmäiseksi tuli täysin kierrätyskankaasta valmistettu Vocce asennetta t-paita, miesten treenipaita on puoliksi kierrätyskankaasta, sekä FU** THEM – huppari on osaksi.

Meille vastuullisuus on myös paljon muuta. Vuoden 2020 kesällä rupesimme käsin painamaan paikallisesti kaikki uudet tuotteemme. näitä tuotteita on naisten pitkät collegetpaidat, FU** THEM – huppari, miesten treenipaita, Vocce lila huppari, valkoinen logohuppari.

Suomalaisuus on tärkeässä osassa Voccen tulevaisuutta. Tällä hetkellä Voccen mustat ja punaiset merinovillapipot, beige puuvillapipo sekä Voccen korvakorut on valmistettu Suomessa. Vuoden 2021 aikana tulee kokonainen mallisto mikä on Suomessa valmistettu.

Ymmärrämme myös vastuumme tulevaisuudesta ja sitoudumme että vuoteen 2022 mennessä yli 80% tuotteistamme tukee kestävää kehitystä ja uskomme tuon olevan mahdollista myös siltäkantilta että pystymme myymään kuluttajille kilpailukykyisin hinnoin.

Tavoitteemme on viimeistään vuonna 2024, että kaikki tuotteemme ja tekemisemme tukee kestävää kehitystä.

Tomi Hänninen, Perustaja